Régóta éljünk az életünk egy nagyon nagy részét online. Olvasunk és követünk híreket, használjuk a közösségi média platformokat, telefonálunk, stb. Nagyon sok fotót látunk, amelyeket értékelünk. Olyan emberekről alkotunk benyomást, akiket nem ismerünk.
A fotó a személyes márkaépítés kulcsa
Jól kiválasztott fotókkal javíthatja szakmai profilját, még megbízhatóbbnak fogják látni. Fektessen időt és figyelmet a vizuális kommunikáció ezen formájába, amely “adhat még néhány jó pontot”.
- Látszódjon az arca
Fő fényképként használjon olyan képet, ahol az egész arc látható. A profilfotónak egyszerűnek, diszkrétnek és jó minőségűnek kell lennie.

- Természetes és egyszerű háttér
A kiválasztott háttér is javíthatja a fényképet. Ha megbízható akar lenni, használja természetes hátterét, amelyben tartózkodik. Például, ha szemészként dolgozik, készítsen fotókat közvetlenül a járóbeteg-rendelőből, használja a kéznél lévő kellékeket – műszereket, olvasófalat és hasonlókat. Ha kevésbé formálisnak akar látszódni, használjon egyszerű hátteret, amely nem zavaró. Ne felejtsen el megfelelő ruhákat választani, ideális kontraszt legyen a háttérrel, így nem tűnnek el a fotón.

- Mosollyal vagy mosoly nélkül
Többféle fotó legyen a profiljában. A gyengéd mosoly segít szimpatikusabbnak és kellemesebbnek tűnni. De legyen óvatos. A mosoly nem mindig felel meg. Javasoljuk, hogy mosolyogva és anélkül is töltsön fel fényképeket. Az újságíró olyan fotót választ, amely megfelel a cikkének.

- Milyen formátum a megfelelő?
Használja ki a lehetőséget, hogy több képet is fel tud tölteni, így az újságíró pontosan kiválaszthatja, amire szüksége van. Készítsen fényképet álló és fekvő formában is. Egy egyszerű profil és egy fotó a gyakorlati munkája során. A fotókat eredeti nagy felbontásban töltse fel.
A mi tippünk: Kérjen fel egy profi fotóst
Ha vizuális promócióját szakemberekre bízza, minőségi anyagot kap, amelyet több évig használhat. Készítsen elő többféle ruhát a fotózásra, változtassa meg a hátteret és próbáljon ki mosollyal és anélkül is fotókat. Készítsen képet az egész koncepcióról, de a részletekről is.
Újságíró vagyok
DÍJMENTES * szolgáltatás újságírók és bloggerek számára, akik minőségi forrásokat és hivatkozásokat keresnek.
Szakértő vagyok
DÍJMENTES * szolgáltatás szakértők és cégek számára, akik láthatóvá szeretnék tenni magukat a médiában.